Monday, January 22, 2018

Hoogland 1


Die Hoogland aksie spruit uit verslae van die Volkstaatraad. Die Oranjewerkers het die inisiatief geneem vir die verdere identifisering, wat hulle die "Hoogland" gebied noem.

Wat ek hier toon is dele van 'n pamflet wat ge-'scan' is. Maar ek kon alles nie duidelik en groot genoeg op die blog kry nie, en moes dit apart op n gewone lêer doen. Klik op die volgende skakel om daarby uit te kom: Volksake

Ek het later geweet van Hoogland aksie deur Blokkies  de Beer, van die Oranjewerkers, maar kon nie betrokke raak nie. Ek was daardie tyd nog op Morgenzon en moes later werk afhandel. In elk geval lyk dit of alles slapende is, te oordeel aan die telefoonnommers wat nie werk nie. As iemand vir ons meer inligting kan gee, sal ons dit waardeer. Stuur aan willem@diemoot.net

Die Hoogland aksie is goeie werk waarop voortgebou moet word. Hoewel mens haastig is om sulke  tipes aksies uit te voer, kan nuwe vestiging van mense en gepaard gaande wetgewing baie tyd in beslag neem. Kyk bv. na die terugkeer van Israeliete uit Babel. Nadat Kores die mense van Juda toegelaat het om na Jerusalem terug te keer,  het ongeveer 50 000 begin en eers later  redelike stabiliteit verkry met versterkte mure van Jerusalem na 93 jaar.

Dis ver van my af om ons te vergelyk met die volk van God se aksies, wat moes lei, oor 14 geslagte heen, na die koms van Christus. Al wat ek hier probeer sê is dat dit vir hulle 'n groot stryd was. Dit sal vir ons ook 'n groot stryd wees en menslik gesproke onmoontlik, tensy dit binne Gods wil is. Hoe ook al, sal ons ons kant moet bring.


s

No comments:

Post a Comment

Sommige mense se houding op Morgenzon

Dit lyk vir my dat liberaliste glad nie ’n begrip het van die denke en houding van ’n groot stroom konserwatiewe Afrikaners nie. Ek sien d...